duminică, 8 august 2010

Review : Vichy Deodorant Stick 24H si Deodorant Natural Crystal Fresh

Fiind o persoana care transpira abundent (sunt sigura ca nu vroiati sa stiti acest detaliu, eu totusi vi l-am spus :D ) m-am bazat timp de muulti ani pe stick-urile din supermarket in incercarea de a fi proaspata pe tot parcursul zilei. Cand am aflat insa cat de nociv este aluminiul din compozitia acestora, am inceput cautarile pentru un inlocuitor.

Astfel am dat peste Vichy, despre care am sa va scriu chiar acum, incepand cu specificatiile de pe ambalaj : Deodorant Stick Eficacitate 24H - Ultra-Confort - Fara urme albe - Piele foarte sensibila si/sau epilata.

Ingredientele : Propylene Glycol, Water, Glycerin, Sodium Stearate, Steareth-100, Behenic Acid, Edta, Nymphaea Alba Extract, Sodium Hydroxide, Sodium Lauryl Sulfate, Sodium Palmitoyl Proline, Sodium Styrene, Zinc Gluconate, Code F.I.L. : C29255/l.

Plusuri:

-se foloseste usor

-are un miros foarte discret si placut

-intr-adevar nu lasa urme albe

-este fara parfum, conservanti, saruri de aluminiu(sau cel putin asa afirma ei)

Minusuri:

-nu ma protejeaza pe parcursul zilei si avand in vedere ca eu l-am folosit in timpul iernii..nu e foarte bine

-chiar daca nu are aluminiu, ingredientele nu sunt tocmai bune

Verdict : NU l-as mai cumpara.

Un alt produs pe care l-am achizitionat este deodorantul natural Crystal Fresh.
Descrierea producatorului suna cam asa: gama Crystal Fresh este formata din produse naturale 100% obtinute din cristale de saruri minerale care actioneaza in prevenirea formarii bacteriilor care produc miros neplacut.

Caracteristicile produsului:

-actiune indelungata-pana la 24h

-efect antibacterian si antifungic

-nu produce alergii sau iritatii ale pielii

-nu produce infundarea porilor,lasand pielea sa respire

-nu contine substante chimice sau toxice

-nu contine alcool

-ideal pentru pielea sensibila

Ingrediente : Saruri Minerale Naturale(Ammonium Alum)

Plusuri:

-este natural

-nu pateaza hainele

-se poate folosi la subrat, pe corp sau pe picioare

Minusuri:

-se foloseste mai greu(se umezeste cristalul inainte de aplicare)

-nu ma protejeaza pe parcursul zilei

Verdict : NU l-as mai cumpara(oricum are termen de valabilitate 2 ani, timp in care nu cred ca se va termina) dar il recomand persoanelor care nu au o problema mare cu transpiratia.

Acestea sunt cateva din experientele mele cu deodorantele fara aluminiu; momentan il folosesc pe cel de-al doilea (in lipsa de ceva mai bun) insa abia astept sa-mi pregatesc unul home-made, despre care voi scrie si pe blog.

Astept si parerile sau sfaturile voastre! Puupici!!

1 comentarii:

Unknown spunea...

Vichy Antiperspirant Deo Stick 24H fara parfum, 40ml este un antiperspirant imbogatit cu agenti hidratanti si calmanti, recomandat pentru piele foarte sensibila si epilata.Comenzi online pe myriam.ro
http://www.myriam.ro/vichy-antiperspirant-deo-stick-24h-fara-parfum-40ml-p-16030

Trimiteți un comentariu